petak, 26. studenoga 2010.

Post No. 1 !!!!!!!!!!!!!!

             Evo i mene u ovom predivnom svijetu blogera.istina je da sam se u tome već okušala jedno prije ali me držalo kojih par dana,a i nisam blogove pratila kao sada,vjerujte mi sad sam zagriženi sljedbenik!!jako me je iznenadilo koliko je svijet bloga povezan i koliko tu kreativnih cura i dečki ima,a odnedavno pratim i njih par iz Hrvatske i ljudi su stvarno sjajni!
Zapravo sam i dan i noć bila na fashion blogovima koji su prava inspiracija,a kako facebook i ne dopušta puno kreativnosti odlučila sam se i ja ovako izraziti.
 Dakle,šetam se ja tako netom punim inspiracije i odlučim svoje podjeliti s vama-pa nešto malo za zimicu:
    jednostavno,a opet upečatljivo sa slatkim kaputinom i još slađom šubaricom:
                                   za grad-fancy kao Blair:
                                       ili preslatka Hilary:
                                         za kavice i šetnjice the ultimat role model-Carrie!!
                                      i put sa stilom-Kloe Kardashian!
            Jennifer stvarno nekad i jednostvavnim stvarima oduzima dah!
                još jednom my babe carrie u verziji koju ću ja sigurno furati:
                    i Duff u mojoj svakodnevnoj kombinaciji_obožavam šalove,
                      s njima nijedna kombinacija ne izgleda dosadno!

3 komentara:

  1. Uf, trebalo mi je da sve to pregledam... stvarno si vrijednica!

    Već si biram komade robe...
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. :) hvala,ma to mi je gušt!zabava!
    drago mi je da ti se sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su fotke :) Dobro dosla u blogosferu :)
    Baci pogled kada stignes, pisem o modi, putovanjima i poznatima :)

    http://jovanamiljanovic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši