ponedjeljak, 29. studenoga 2010.

Kapice,šeširići!!!

    Kako smo već duboko zaglavili u zimu i vesele nas prvi snjegovi,pravo je vrijeme za ovu temu.Inače ja obozavam sve vrste pokrivala za glavu i najradije bi ih imala sve koje ugledam,ali na sreću do sad sam svoju strast uspijevala obuzdati i nemam ih tako puno.obično kad si kupujem nešto primjetim i neki sladak šeširić ali me najčešće financijska situacija zaustavi,a i misao kako ih imam dovoljno(iako se ne čini tako kad ugledam neke nove modele.no da skratim priču i krenem sa slikicama;što se mene tiče ja bih najradije nosila onakve modele kakve je nosila Audrey Hepburn:

Ali novo vrijeme nosi i svoje nove modele.Zapravo kad pogledam svi ovi modeli gore na slici imaju svoju verziju i danas,doduše donekle izmjenjenu i manje dramatičnu osim ako niste ova ekipa:
   Najprije zaboravite na ove verzije desno i sačuvajte ih za proljeće:










Mislim da bi svi od nas trebali imati jednu običnu toplu kapicu kojih danas ima milijun verzija
 A meni su preslatke ove šarene i romantične:

Koliko primjećujem sve je više i ovakvih,ja bih rekla unisex,šeširića:
         čije ženstvene verzije mi se najviše sviđaju.A imaju i svoju romantičniju verziju sa manjim obodom:

A naravno moram staviti i kako to izgleda na slavnima:

Moram priznati da su mi simpa i tople šubarice i njihove "pilotske verzije"(ali ne i način na koji ih nose slavni-tj.gigantske!!)

I superslatke verzije kapica za svačiji ukus:

Stvarno za svačiji ukus!!!

P.S.-svoje kapice sam imala namjeru poslikati ali trenutno fotić šteka pa će biti u jednom od sljedećih postova!

Broj komentara: 6:

  1. Pre svega hvala za komentar na mom blogu. :)
    Dobrodosla u svet blogera, pratim te. ;)

    P.S. Super post.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nekom šešir super stoji i kao da je rođen s njim (ovo sam ja puno puta čula za sebe :))) kako smo samodopadni, ha? hehehehe) Ne nosim ih često (kao čuvam se za neke ozbiljne godine :))), al kad bih baš morala birat bio bi to karamel šešir od devine dlake, malo šireg valovitog oboda, da dovoljno otkrije ,a dovoljno pokrije...Fini kaput i eto damskog look-a začas!

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo i mene, da te pratim. Hvala ti na komentaru i posjetu :)) Lijep pozdrav, Sandra Z. p.s. dobrodošla k nama

    OdgovoriIzbriši
  4. super post. i sve si sesire lijepo klasificirala. obozavam sesire i vecinom kupujem vintage

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam cure!!
    Slažem se Lilly nije se teško u tom outfitu osjećati damom :)

    OdgovoriIzbriši