petak, 24. veljače 2012.

Collistar proljetna kolekcija - "Capri"




  Oduvjek sam bila slaba na njihova lijepa pakiranja pa moram sve isprobati.

  Posebno fantastični su njihovi lookovi, uvijek inspirativni i mame kao ludi! Kao ovaj gore recimo!

  Najnovija netom izdana kolekcija priprema nas na proljeće, sunce, more, marame i šarene lepršave kardigane (aaaahhhhhh!!!) Ovo je bila njihova inspiracija: prelijepi otočić Capri!




Pogledajte samo boje lakića:


I kako izgledaju na noktima:


Ne znam za vas, ali ja sam oduševljena!!!!!!

Kolekciju čine:
              Silk Effect sjenila u tri nijanse: Satin Turquoise, Satin Ivory i Satin Dove-Grey



Silk Effect 2 bronzera u nijansama Coffee i Tabacco 

i dva nova ( sjajna po običaju) pudera u kamenu

Topgloss ruževi super nijansi: Cherry, Nude, Mandarin i Grenadine



 evo kako izgledaju i swatchevi(eyelineri):



Smooting filer make up baza (SIMPA IZGLEDA) i Professional eyeliner (Sea Blue i Ivy Green)

I Mascara Infinito High Precision u novoj plavoj nijansi!

 a evo i par simpa slikica koje sam morala staviti
 pa guštajte sa mnom u PRAVIM ženskim vjesnicima proljeća:




          kolekcija se može kupiti samo u Iris i Duglas parfimerijama u Zagrebu koliko sam ja skužila.

Broj komentara: 5:

  1. predobre boje! ŽELIM sve one lakove za nokte *.*

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične boje, a sve ove nijanse lakova već imam u kolekciji (samo su drugi proizvođači) i jedva čekam prve zrake sunca da ih namažem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. that makeup looks absolutely gorgeous!!

    Joelyne
    The Sydney Girl
    X

    OdgovoriIzbriši