četvrtak, 2. ožujka 2017.

Moji najdraži Instagram računi : Passion for baking

                     Vjerujem da je i vama, kao ljubiteljima estetike Instagram redovito posjećena aplikacija na mobitelu. Obožavam što može svaki trenutak, pa i onaj najdosadniji( kao npr.dugotrajno stajanje u tramvaju u gužvi) učiniti glamuroznim tako da. jednim klikom. udjem u svijet mode,make up-a,mojih dragih inspirativnih blogerica koje su nešto predivno skuhale, odjenule, posjetile ili pročitale.
          Moram priznati da mi jako paše na taj način tražiti inspiraciju. To je nešto kao blogerski svijet u malom gdje do kreativnih ljudi sa istim interesima mogu doći "u tren oka".Da ne duljim i da vas počastim čistom estetikom,vjerujem da nećete ostati ravnodušni:
             Jedna od onih stranica koje ćete, kao ljubitelji estetike, sigurno cijeniti, jest:

                                                       Passion for baking
    

         Svaki put kad ugledam sliku ove preslatke kuharice, tj. njenih remek djela oduševim se. Ovaj instagram račun, napravljen je prema blogu i stranici Passion for baking

obožavam estetiku ove žene, najradije bih joj ušla u glavu i pogledala svijet kroz njene oči

 Manuela, kuharica i fotografkinja, nalazi se iza aparata i osoba je koja priprema ove divotica:

 
 Osim fotografija, nudi i brojne vidao tutoriale koji mi svakodnevno izlijeću na moj mali mobitelčić i često zažalim jer nisam pored pc-a da ih pogledam u uvećanom formatu:







         Uz recepte, Manuela radi prava malaistraživanja po skandinaviji i svijetu, fotografirajući najdraža mjesta, stvari, umjetnine, te redovno predaže noj zanimljive web lokacije u svojim Notes, sve, naravno, u svom estetskom okviru.







 





          Ovo je ,ne znam koja po redu njena najnovija kuharica:
                                   
                       
                           Zadovoljstvo mi je ako sam Vam ja otkrila ovu predivnu web destinaciju!
                                                                         Uživajte!

                      

         

Broj komentara: 27:

  1. Gospode, pravi pastleni raj lepote, oduševljena sam! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma podigla je standarde stvarno visoko, svaki kolač kojeg napravim ili slika npr. koju uslikam nije mi dovoljno dobra, ali to i volimo kod inspiracije ;)

      Izbriši
  2. Wow, those really look so pretty and delicious, even the kitchen looks cute!

    Madame X
    The Flower Duet

    OdgovoriIzbriši
  3. thanks Madam X I enjoy in them!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam videla ovaj profil ali sad mi nije dobro :)
    Savršene fotografije. Baš onako kako bih i ja sama volela da fotografišem hranu. Predivno!
    PS. Hvala ti od srca na onako lepom komentaru na moj post. Da znaš da mi je ulepšao dan :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da tvoji radovi me baš i podsjete na Matildine ;)

      Izbriši
  5. Jesi, otkrila si i hvala ti na tome :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. wow this seems delicious!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE BEST OUTFITS II

    OdgovoriIzbriši
  7. Such lovely pictures! They make me want to go bake right now!

    I write Mademoiselle Meets Maquillage and Macaroons and I would love for you to give it a read, maybe we can follow each other's blogs and social media?

    www.mademoisellemeetsmaquillageandmacaroons.com

    Deepti xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes we will, thanks for wisit, glad I ispire you!

      Izbriši
  8. this is so lovely and so wonderful! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful pics! The food looks so delish!

    http://bellemelange.net/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. the food really inspire me on this account!

      Izbriši
  10. Baš mi se dopada ovaj post i izbor profila. Izgleda odlično.

    everydayema.blogspot.ba <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Love this so much!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdgovoriIzbriši
  12. jako lep post, ja ne volim da kuvam ali voli jesti naravno haha, fotografije su divne tako da je i mene ovaj psot inspiraisao da pogledam nesto vise o mafinima :DDD

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. How lovely! Wonderful pictures!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  14. woooo so cool and wonderful images. Right here is a few beautiful wedding gowns.http://www.bridesmaiddesigners.net/

    OdgovoriIzbriši