srijeda, 12. prosinca 2012.

Još jedan rođendan iza nas!

  Blog sam počela pisati kao jednu vrstu oduška s namjerom da napravim jedan mali samo svoj svijet u kojem bi se kreativno izražavala, iz potreba. Naziv, boje, skice, slike, riječi sve je proizašlo u par minuta samo tako iz ničega odjednom, nisam se ni najmanje nadala da ću dobiti neke povratne informacije pogotovo da će mi život učiniti ovoliko ljepšim.



Tada sam bila u malo težem periodu svoga života, a ovaj mali svijet mi je pomogo loše stvari učiniti mizernim i donio toliko sreće i osmjeha.

Pišem ga već evo prošla je i druga godina i nemam namjeru prestati do 83. godine :) ili bar dok se ne krenu proizvoditi neki novi kompjuteri koje ja od starosti više neću moći shvatiti, a unučad mi neće imati vremena objašnjavati.
S vama bih podjelila samo mali djelić predivnih iskustava koja mi je posredno ili neposredno donio ovaj slatki kutak interneta;


















  Upoznala sam predivne kreativne ljude, doživila stvari kojima se nikad nisam nadala i razgovarala s ljudima koji su mi otvorili oči i um...

.........nakon svega, mogu vam samo reći.........


Broj komentara: 9:

  1. Puno doživljaja, ali zadnja mi je najbolja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Neka t je dug i uspjesan nastavak :)))
    puse
    http://cherryblossomtime.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. I'm seriously loving your blog! You are so stunning, and I really enjoyed looking at your photos =D I'm your newest follower via google (#194). I'd really love it if you could check out my blog and maybe follow as well?

    xoxo
    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajno, samo tako nastavi!

    http://www.im2style.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasan blog pliz slijedi me natrag ja sam nova na blogeru 25.2 moje fotke s mojim modnim outfitima veliki pozdrav :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Sledeci put moramo doci na Cro-a-Porter, izgleda super super!

    xx

    a-line-fashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši